2012. február 28., kedd

Extra méretű, dupla póló tavaszra moletti 58 - Jelenlegi ára: 1 Ft

Jó állaptú, mutatós és kényelmes pamut, extra méretű moletti póló.  
Amikor munka mellett visszairatkoztam az egyetemre tesi órára vettem , alakot leplező, bő darabnak....  10 tesiórán  hordott (csak a kötelező órákon: ), rám alapból 1-2 mérettel nagyobb volt, már amikor megvettem is, tehát most nem tudom sajnos hasznát venni. Cimkéjét kivágtam, de én 54-est hordok ingben, pulcsiban. Így ez legalább 56-os, de inkább 58-as méret. Légyszi nézd a megadott centiket, nagyon sokat enged.
Állapot megkímélt, csak tesiórán hordott: ) puha és pamut anyag, divatos, jól kombinálható szín és minta, fazonja duplahatású.
*hossz 75cm,
*mell 2x79-2x97cm,
*derék 2x74-2x95cm,  
*csípő 2x79-2x100cm.
Megkimélt, jól kombinálható , mutatós póló tavaszra, szép mintával, dupla hatással, rugalmas anyaggal, 1ft-ról induló licittel.
Egyéb infó:
-minden nyertes licitáló automatikus üzenetet kap, benne számlaszámmal és az utaláshoz szükséges infóval. Ha ezt nem kapod meg kérlek keress meg a megadott email címen.
-utalásnál vagy emailben kérlek írd meg a postacímedet Teszes/Vaterás névvel együtt : )
-a végösszeget étkezési utalvánnyal is ki tudod egyenlíteni.
További szép napot: cicamica1220
 
 
 
 


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-09 21:49
. Extra méretű, dupla póló tavaszra moletti 58 - Jelenlegi ára: 1 Ft